Goodbye kära lov

Nu är det inte många timmar lov kvar och min ångest bara växer. Om ca elva timmar ska jag vara på min praktikplats. Det känns inte okej!
Jag har försökt att förtränga detta faktum med hjälp av popcorn och en film, men jag kan inte påstå att jag lyckades.

Sitter för tillfället i soffan med en filt och funderar på ifall jag ska gå och lägga mej. Det känns fruktansvärt tidigt, men jag är rädd att jag inte kommer upp ur sängen imorn annars. Men jag är inte trött. Eller, trött är jag. Men inte sova-trött, om ni fattar vad jag menar...

Jag som har en stor hög med plugg som skulle bli gjort under lovet. Har inte ens öppnat en enda bok... Lyckat.

Bye bye jullovet, säger jag och min röda filt och så fäller vi några tårar. Eller inte riktigt kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0