Fjärde januari 2010

Kvällen igår spenderades som sagt med min Daniella. Vi åt mat, var ute med Hilda, och såg på film och mumsade massa popcorn. Precis som jag trodde blev det väldigt mycket prat, precis som jag behövde. Dock vet jag faktiskt inte om jag blev klokare ändå. Jag tror inte att allt prat i världen kan lösa mina problem för tillfället.

Sedan jag kom hem har jag inte gjort något speciellt. Och jag tänkte inte göra nått speciellt under resten av kvällen heller. Det blir troligen film och popcorn ikväll med. Usch. Snart blir jag säkert som hon som var med i du är vad du äter för ett par veckor sen. Hon åt ju popcorn varje dag...
Jag måste verkligen börja träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0