Fit for fight!

Nu har jag ätit frukost, duschat och klätt på mej, så nu är jag fit for fight igen! Ska kanske hitta på något med Malin sen, vi får väl se vad det blir. Vi brukar ju kunna hitta på något :)

För övrigt sitter jag här och funderar på om min mamma tror att vi bor på nordpolen. Hon och P ska iväg till ett par kompisar och grilla korv (bara det är ju en störd idé såhär års). Hon står här i termobyxor, dunjacka, dom tjockaste vinterskorna jag har sett, mössa, vantar och halsduk. Nog för att det är fjorton minusgrader, men är inte allt det här lite att ta i? Jag menar, när vi åkte ner till Otten igår var det arton minus och jag hade leggins och kjol. Och jag hade dessutom ingen eld att stå vid. Min mamma är helt enkelt väldigt frusen av sig, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0