Femte januari 2010

Gick faktiskt upp ur sängen redan vid tio idag. Det är ju ett mirakel, haha.
Nu har jag i alla fall gjort mej iordning och ska snart ge mej iväg. Först en tur förbi skolan där Oscar håller hus och sedan en sväng ner till stan innan jag sätter mej på tåget mot Linköping.
Oscar den jäkeln åker ju till Spanien imorn, så jag ska få låna hans busskort så länge. Och jag måste ladda mobilen så jag kan fortsätta skicka massa sms, haha. Inte konstigt att mina telefoner går sönder. För ja, det är precis vad denna också har gjort. Knapparna har börjat gå av i mitten. Så det är nog dags för en ny trots allt.

På tåget ska jag möta Bea, och sen bär det av mot stiftskansliet och trettondagsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0