Bankbesök

Jag somnade nästan på bussen ut till Maxi imorse, men lyckades i alla fall kliva av på rätt hållplats. Det fanns inte så mycket att göra idag, så vi underhöll oss halva dagen med att pumpa upp ballonger som dom skulle ha i helgen. Fick lite ont i fingrarna av att knyta ett ex antal ballonger, men sånt är livet. (Om man knyter ballonger i tre timmar vill säga). Sen fick vi plocka upp lite varor, och redan klockan två fick vi gå hem för att dom inte hade något mer åt oss att göra.

Så jag tog en sväng förbi turistbyrån där Malin gör sin praktik. Hon hade lite kvar att göra, så jag fick vänta en stund på stan, för hon skulle följa med mej till banken efter praktiken. Jag hatar verkligen att gå till banken, eller andra ställen med typ kundtjänst och liknande, för jag känner mej så dum och tror att jag ska säga fel hela tiden. Så därför brukar jag vilja ha med mej någon och idag blev det bästa Malin.
Besöket blev dock inte så smärtsamt. När jag gick därifrån hade jag fixat precis det jag skulle fixa, plus att jag fick internetbank sådär på köpet, haha. Men det kan ju vara bra att ha.
Vi hann med en liten fika på stan med, och det är ju alltid trevligt.

Nu sitter jag här och ska snart beställa en ny telefon. Min mobil jag har nu, har ju börjat krångla lite. Högtalaren fungerar inte som den ska, den stänger av sig ibland när den känner för det, och knapparna har börjat gå av på mitten, precis som på den förra jag hade. Men jag tänkte lösa det problemet med att ta en touch-telefon, så finns det inga knappar som kan gå sönder, hehe.

 

Jag vet att jag är tråkig som bara lägger uppbilder på mej själv. Men jag har ingen fotomotivation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0