Au Pair?

Jag har väldigt länge funderat på vad jag egentligen ska bli. Snart är det ju dessutom dags för att söka, men jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill läsa till. Så ett sabbatsår kanske skulle sitta fint? Inte för att jag vill ta det egentligen, men det känns inte heller rätt att välja något i all hast bara för att. Visst skulle jag vilja läsa till journalist, men problemet med det är ju att det inte finns några jobb sedan.

Av den här anledningen, plus att jag för tillfället är väldigt trött på allt runt omkring mej, har jag börjat fundera på om Au pair jobbet skulle vara en bra lösning för mej. Man vet ju aldrig.
Just nu sitter jag och tittar efter möjliga familjer i närheten av London, eller i alla fall i England. För det är nog där jag skulle kunna tänka mej att vara.

Bara att lämna allt här hemma ett tag känns så lockande. Och alla säger att det är en bra erfarenhet. Så jag kanske skulle ta chansen?
Visst, jag skulle sakna alla här hemma, men jag tror också att jag skulle ha hur kul som helst där! Men vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0