Årets (2009)

Jag hittade en liten lista, och eftersom jag inte har nått att göra, så passar det väl rätt bra.


årets bästa: Lars Winnerbäck-konserten den 10e december med Malin
årets värsta: Alla jävla läxor
årets händelse: Koncentrationsdagen med naturen i skogen
årets resa: Resan till Berlin
årets dag: Alla bra dagar
årets present: Min laptop
årets tår(ar): Alla orsakade av kärlek

årets person(er):
Malin och Daniella<3
årets låt: I gotta feeling
årets film: -
årets bok: Skam
årets lögn: "Jag har slutat med det nu"
årets kyss: -
årets natt: På visingsö när vi flyttade vägskyltar, välte höbalar och gömde konfirmandernas cyklar.
årets ord: Förlåt

årets skämt: Att infarten till De Geer's parkering var spårlöst försvunnen xD
årets mysigaste: Stunderna med Bosse i skogen
årets längtan: Efter studenten
årets månad: Alla sommarlovsmånader
årets gräl: Har faktiskt inte haft så många...
årets beroende: Vännerna
årets vill ha: Pengar!
årets frisyr: Brunt, långt och lockigt
årets roligaste: Alla muppade dagar i skolan med dom bästa!
årets tråkigaste: Att vara sjuk
årets vårminne: Min första (och sista IFK-match
årets sommarminne: Kvällen vid roxen
årets vinterminne: Pulkaåkningen med Mirela, Irina, Malin och Daniella
årets överrasking: Att Liza ska få bebis!
årets läskigaste: Kan inte komma på något
årets konstigaste: ?
årets absolut bästa kompis(ar):
Malin, Daniella, Céline och Mathilda<3

Kommentarer
Postat av: Céline

haha, den som satte dit den där dumma infarten till parkeringen skulle jag vilja ta ett snack med alltså ;) Den gick inte att hitta!

2010-01-03 @ 16:53:08
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Daniella

<3

2010-01-04 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0