Anonyma kommentarer

Åh vad jag älskar anonyma kommentarer. (Läs med ironi). För det första, tycker jag att det riktigt jäkla fegt att skicka anonyma kommentarer. Har ni nått att säga mej, tycker jag allt att ni kan stå för det också. Jag kan med gott samvete säga att jag tycker att det är rätt patetiskt att inte kunna stå för vad man tycker och tänker. För det andra, tror ni inte att jag är medveten om att människorna jag skriver om kan läsa det? Tro mej, jag vet. Men å andra sidan skriver jag ingenting som jag inte står för. Så. Nu har vi klarat ut det.

Över till något helt annat. Har precis kommit hem från en riktigt trevlig fika. Hoppas deffinitivt att det händer igen. Nu sitter jag här och väntar på att bästa Malin ska komma hit och förfesta lite med mej, och sen blir det utgång! Någon mer som ska ut ikväll?

Kanske borde göra mej iordning?

Kommentarer
Postat av: Bobby!?!?!?

Ja, hej igen.



Säg vem fittan som klagade var då? Säg vem hon är och var hon bor precis som i SD:s blogg. (läs med ironi)Eller så går du fram till henne och säger det till henne. Jag träffar ju tyvärr aldrig dig, så jag säger mina åsikter det här.

2010-01-22 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0