10 sanningar om mej

Jag tänkte att jag skulle avslöja lite saker om mej själv, och vilket sätt är bättre att göra det på än en lista liksom?

1. Jag hatar broccoli (stavas?). Det får mej att vilja kräkas.

2. När jag möter folk som jag absolut inte skulle vilja bli som (uteliggare, alkisar, fula tanter... jag ni fattar. Och jag vet att jag är knäpp) så håller jag andan när jag går förbi dom för att inte få i mej deras "baciller". Helt sjukt konstigt egentligen.

3. Jag har fobi för att göra bort mej inför folk. Jag hatar att halka på vintern, hålla föredrag i skolan, gå in i fel klassrum, jaa enkla saker. Det var en av anledningarna till att jag inte gillade trettondagsfesten förra veckan. Man var tvungen att "uppträda" med dom vid samma bord. Riktigt jobbigt tyckte jag att det var.

4. Jag har vissa tvångstankar och måste göra saker i en viss ordning innan jag går och lägger mej, annars kan jag inte sova.

5. Varje gång jag åker förbi ett slags elverk med stängsel runt om, måste jag säga "om en häst går in där så dör den" för mej själv. Anledningen till detta var en lek som Hanna, Lina och jag underhöll oss med när vi åkte till och från ridskolan när vi var mindre. Man skulle skrika den meningen så fort man fick syn på elverket. Först vann.

6. Jag kan fortfarande inte gå på A-brunnar efter att någon sa till mej i lågstadiet att det betydde "avbruten kärlek"...

7. Cellskräck är mitt mellannamn. Jag hatar hissar, flyplanstoaletter och skolans små mörka rum där man tar ur filmen ur kameran.

8. Jag har använt nässpray varje dag sedan sommarlovet förra året, och jag kan inte sluta. Galet.

9. Jag har oerhört svårt att bestämma mej om saker. Det spelar igen roll vad det är. Röda eller blå strumpor, diadem eller tofs, köpa eller inte köpa... ni fattar. Beslutsångest.

10. Jag hatar alla äckliga, krälande och slemmiga djur, som till exempel grodor, ormar och spindlar. Jag skriker!


Så, nu vet nu lite mer om mej :)

Kommentarer
Postat av: Leo

Hey ho, lets go!

Otrivin menthol is da shit och K-brunnar är bättre! Hoppas du haft ett trevligt lov, börja ladda för sista veckan i januari för då kan det hända att man får se Mjölkpallen!

2010-01-14 @ 22:15:07
Postat av: Myh - svar till Leo

Det ska vi ABSOLUT göra! :D

2010-01-14 @ 22:19:37
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0