Tredje februari 2010

Utanför fönstret härjar en snöstorm och här sitter lilla jag. Det här är ju inte riktigt klokt. Inga bussar går längre mellan Norrköping-Valdemarsvik, Norrköping-Kolmården eller andra orter utanför Norrköping. Alla pendeltåg är inställda, likaså regionaltågen. Himmelstalundsgymnasiet har till och med stängt skolan för resten av veckan för att ingen tar sig dit eller hem. Helt galet.

Idag ska jag försöka ta mej ut till konfirmanderna, men jag har mina tvivel. Undrar om man över huvudtaget kommer hem sen ikväll? Dit kommer jag kanske. Men hem blir nog svårare om det fortsätter såhär... Fy för snö. Visst var det trevligt över jul och nyår, men nu får det räcka.

Nog med klagande. Nu, frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0