Tjugoförsta februari 2010

Jag blev kvar hos Mathilda över natten och sov på hennes underbart sköna soffa. Sen gick vi upp redan vid nio och käkade frukost. När även Olivia hade kommit upp ur sängen så kom vi på den brighta idén att skotta bort snö från taket. Så vi drog på oss termobyxor, mössor och vantar och gav oss ut i snön.

Två timmar senare, med två kilo snö innanför kläderna konstaterade vi att vi hade gjort vad vi kunnat och gick in och belönade oss med varm choklad. Det var då jag insåg att tågen blivit inställda och att jag inte skulle kunna ta mej hem, haha. Östgötatrafiken i mitt hjärta! My ass...

Men till slut fick jag i alla fall skjuts hem av Oli :)
Så nu är jag hemma och ska ta mej en lång varm dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0