Tjugoandra februari 2010

Hej alla!

Anledningen till att det har varit tomt på blogg-fronten idag, är att mitt virusskydd slutade funka, så jag var tvungen att fixa ett nytt. Men nu funkar allt igen så nu ska jag kunna blogga som vanligt igen.

Idag är första dagen på årets sportlov. Mitt sista sportlov. Blä vad tråkigt det låter när det är sista. Jag vill ha fler lov! Men men. Så är det ju tyvärr.
Dagen har spenderats här hemma med att städa och tvätta. Inte heller speciellt roligt kan jag lova. Dock är det ju saker som MÅSTE göras. (Jag hatar måsten...)

En sak som gör mej glad är i alla fall att mami äntligen bestämt sig för att göra köttfärspaj som jag tjatat om så länge :) Mums!



Vad har ni gjort er första lovdag ni som har lov?
Och ni andra, vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ganska komiskt att hälften av alla jag känner är lediga(har lov) när jag jobbar min första dag. Ödets ironi, emn skönt med lov gissar jag?:)

2010-02-22 @ 18:36:08
URL: http://edstrand.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0