Sjuttonde februari 2010

Är i skolan och har precis blivit fotad av en otroligt värdelös och irriterande fotograf. Så nu kan jag ju vänta mej en sjukt ful bild i KGB-katalogen. Men jag överlever väl det med antar jag.
Vi skulle dessutom fotas vid ett, men fick inte komma in förrän fem i två. Så nu har jag missat typ en hel lektion text, vilket inte alls är bra, med tanke på att jag inte riktigt har börjat på uppgiften som ska vara klar veckan efter lovet.
Men sånt är livet.

Nu slutar jag om 12 minuter. Yes!

Sen ska jag ha konfirmander hela kvällen och sen årsmöte med SKU, så jag kommer vara skapligt död i hjärnan ikväll när jag kommer hem.
Så eventuellt skriver jag inte förrän imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0