Nionde februari 2010

Jag har mycket att göra för tillfället, och därför blir det tyvärr inte lika flitig uppdatering här på bloggen. Idag har jag varit i skolan och flummat runt. För det är väl ungefär vad vi gör, haha.
Efter skolan fick jag skjuts av snällaste Céline en bit, och sen underhöll jag mej med att leka med katt och mysa i några timmar. Välbehövligt!

Nu är jag hemma och har fixat det sista med tvätten och sådär. Snart ska jag nog gå och lägga mej, trots att klockan bara är lite efter nio. Men jag är så jäkla trött och börjar dessutom känna att jag nog håller på att bli sjuk. Och det har jag verkligen inte tid med... Men men.

Godnatt då på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0