Natural

Jag orkade till slut släpa mej in i duschen, så nu är jag ren och fin igen, haha. Idag kör jag på naturellt. Mysiga kläder, inget smink och inga produkter i håret (förutom schampoo och hudkräm då). Jag tror att både huden och håret kan behöva andas lite. Men hudkrämen måste jag ha.
Jag vet inte vad det är med mitt ansikte för tillfället. Jag är verkligen hur torr som helst. Det känns som om mitt ansikte tycker mer om sommar och sol än vinter och kyla. För såhär är det varenda vinter. Usch.
Och håret måste jag göra något åt snart. Jag har ju köpt hem färg, så jag ska färga det någon dag. Sen skulle jag ju behöva klippa mej med. Men jag orkar liksom aldrig ringa och beställa tid... Men men.

Funderar på att gå ner till affären sen och köpa mej en vitamin well, en tidning och nått man kan äta på. Vet bara inte vad.

Vad ska ni göra idag då? Lördag och allt.


Naturella jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0