Människa igen

Nu har jag duschat, rakat benen, smörjt in hela mej, gjort iordning håret och sminkat mej lite. Så efter en kväll med feber och allmän seghet, känner jag mej nu som en människa igen. Underbart.

Jag borde verkligen verkligen verkligen städa mitt rum, men jag har ingen lust. Men men. Det ordnar sig nog. (Och med det menar jag att jag kommer skita fullständigt i det tills på söndag när mami kommer hem och skriker om att det är stökigt).

För övrigt vet jag inte riktigt vad helgen kommer bjuda på. Det enda jag vet är att jag nog inte kommer blogga speciellt mycket, men det är väl sånt som märks. Ibland måste man helt enkelt ta en liten paus och koncentrera sig på annat. Eller på någon annan.

Idag har jag plattat håret för en gångs skull, och så har jag på mej den fina tröjan med nitar på axlarna från Gina tricot och mina slitna jeans från CheapMonday.

So long friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0