Jag vill vara snuskigt rik

Lyssnar lite på musik och försöker plugga. Men det går inte så bra. Jag halkar hela tiden in på hemnet och kollar på hus. Har hittat mitt drömhus, men det kan jag ju bara drömma om att ha råd med. Det kostar 6 850 000 kr. Helt sinnessjukt dyrt om ni frågar mej. Fatta vad snuskigt rik man måste vara för att ha råd att bo där. Så vad ska jag göra för att få fram denna totalt sjuka summan?

  • Jobba dygnet runt utan rast på Mc'donalds?
  • Råna en bank och hoppas på att inte bli fångad av polisen?
  • Spela gitarr på stan?
  • Gifta mej med en asrik, asgammal snubbe och hoppas att han kolar så fort som möjligt?
  • Måla tavlor och lura i folk att dom är värda skitmycket?
Eller ska jag helt enkelt ge upp drömmen?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag tror på det där med att spela gitarr på stan:)

2010-02-05 @ 20:24:59
URL: http://edstrand.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0