Hemma igen

Nu har jag varit och handlat med mormor, och kom hem för en liten stund sen. Vi passade på att fika när vi ändå var på stan, och jag fick ett par leggins och hårfärg av min snälla mormor. Legginsen har dragkedjor nere vid fötterna, precis som jag har velat ha ett tag nu, så jag är glad :)

Dock ville inte mami färga mitt hår idag, så det blir imorgon istället. Den här gången ska jag ta en före och en efter bild så jag ser förändringen lite mer. Det är ju alltid kul :) Men som vanligt så lär ju mitt hår leva sitt egna lilla liv och färgen kommer inte bli den som är på paketet, men ändå, haha :)

Såg ni förresten på melodifestivalen igår? Ifall ni gjorde det, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Céline

Melodifestivalen kan jag sammanfatta med ett ord: KATAFUCKINGSTROF! Hoppas verkligen det är bättre nästa vecka, för det där föll mig inte i smaken...

2010-02-07 @ 22:16:37
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0