Första februari 2010

Tänk vad jag har varit duktig idag. Först gick jag till skolan (vilket jag gör typ varje dag, men ändå) sen hade vi otten-möte och efter det hängde jag med Daniella ner till stan en liten stund.
På vägen hem gick jag förbi affären och handlade mat till ikväll och bar hem dom oerhört tunga påsarna själv. När jag kom hem ställde jag mej och diskade efter att jag hade plockat in varorna, och sist med inte minst har jag städat mitt rum. Är inte det en produktiv dag, så säg mej, vad är det? :)

Måste även påpeka hur underbart det är med trevliga människor som sitter i kassan. När jag kom in i affären var jag nämligen sur. På bland annat all snö, att jag hade halkat typ 2 miljarder gånger, att idioten på bussen inte ville flytta på sig när jag skulle av osv. Så jag gick där och plockade ihop det jag skulle ha och ställde mej i kassan. Och när jag kommer fram är det en jätteglad och trevlig kvinna som sitter där. Och på ett par minuter har hon fått mej att bli glad igen. Tänk vad mycket ett besök i affären kan ge ibland.

Nu väntar jag på att mami och syster ska komma hem så jag kan få lite mat :)


Jag idag, och min bästa vän lypsylet. (Vem kom seriöst på det ordet och stavas det verkligen så?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0