Ett ansiktslyft!

Jag har funderat länge på ett litet ansiktslyft. På bloggen alltså. Inte på mej!
Saken är den att jag aldrig riktigt kommer fram till hur jag vill att bloggen ska se ut. Först och främs känner jag att jag måste göra om headern, då bilderna är mer än ett och ett halv år gamla. Dessutom vill jag nog ändra lite färger och liknande. Så jag får nog fundera lite extra, och sen ska jag prata med min bästa Malin som jag hoppas kan knåpa ihop en fin design. För det är hon så himla bra på!
Dessutom har hon en riktigt snygg och bra blogg själv. Ni hittar henne HÄR.

Sen har jag själv börjat tycka att bloggen känns lite tråkig. Så vad borde jag skriva om egentligen? Ge mej tips! Vad vill ni läsa om? Vad lockar en att läsa en blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0