En stanna-hemma-kväll

Här sitter jag i sängen med datorn i knät och gäspar! Jag fattar inte att man kan vara såhär trött. JÄMT! Enligt Blondinbellas påståenden är jag överstressad, och orkar därför ingenting. Och det är jag väl egentligen beredd att hålla med om. Min restlista uppgår till ca 15 olika saker. Känns lagom roligt att ta itu med på lovet, men som sagt, så får jag skylla mej själv. Men det ska väl gå det också.

Jag skulle egentligen ha gått ut ikväll med tjejerna, men jag kände verkligen att jag inte hade orkat hålla mej vaken. Och istället för att följa med och vara trött och dåligt sällskap, så stannar jag hemma ikväll och gottgör dom imorgon istället.

Ikväll får det helt enkelt bli film, popcorn och mys ensam i soffan.


Hur ska ni spendera eran fredagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0