Åttonde februari 2010



Blå jeansleggins - Gina tricot
Blått linne - Gina tricot
Skjorta - Gina tricot


Jag har haft så mycket att göra idag så jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatera förrän nu. Men så kan det ju vara ibland.

Först på morgonen så skulle jag ju ha rättskunskap, så jag halkade ner till De geer, bara för att få veta att laktionen är inställd för att våran lärare var sjuk. Ganska skapligt irriterande. Men det var ju trevligt att den blev inställs imorgon med.

Sen efter skolan så halkade jag vidare mot Hagebyskolan för att träffa läraren som ska vara med i vårt projektarbete. Där har vi en människa som kan prata mycket kan jag lova haha. Jag och Malin sa ju knappt nånting alls. Men det verkade ju gå ganska smidigt. Hoppas bara våra sponsorer har lust att svara på våra mail snart så vi kan ordna med pengarna.

Nu tror jag inte att det blir någon mer uppdatering idag, för jag är så jäkla trött. Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0