Trötter

Nu har jag pluggat en del till Internationella ekonomin, men övergått till engelskan som vi har till imorgon. Är inte riktigt färdig än, men ska ta och borsta tänderna efter Hollywoodfruarna, och sen fortsätta läsa i sängen. Varför inte ha det väldigt bekvämt samtidigt som man gör lite nytta liksom.

Sen ska jag ringa M dessutom. Eller om han hinner före. Jag vet ju inte när matchen är slut. Dom hade tydligen krockat förut. Vet inte alls vad som hände. Så jag är lite sådär "flickväns-orolig". Han skrev förut att han var okej i alla fall, så får väl hoppas på det.



Jag längtar till 11.30 nästa måndag. Då är min fjärde tenta över, och jag är ledig fram till den 10e januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0