Tråkig torsdag

Sitter i skolan och har lektion nu. Lite lagom segt sådär, och den närmsta timmen ska bara vara till för om vi har några frågor om kursen. Vi har ju tenta på måndag. (Plus en annan tenta imorn. Suck).

Gick förbi H&M imorse (nåja, vid tolv...) när jag var på väg till skolan. Och där hängde den. Den gråa tröjan som jag dreglade över i höstas. Och jag älskar den lika mycket nu. Vill ha! Ge mej! Den är liiite dyr för att vara en enkel tröja egentligen, enligt mej. Men den är så jäkla fin, och ser så mysig ut. Så, jag vill ha! Ska bara bestämma mej för om den är värd pengarna och om jag har råd med den.

Men men. Nu kanske jag ska fortsätta lyssna...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

julklapp från "tomten" kanske:P??

2010-12-18 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0