Härliga fredag!

Idag är det fredag. Äntligen helg liksom. Jag vet inte varför, men fredagarna är dom bästa dagarna enligt mej. Det är väl kanske för att man vet att det äntligen är helg, att man äntligen ska få sova ut morgonen efter. Jag vet inte. Det bara är så.

Just nu sitter jag och väntar på M. Han kommer hit om ungefär en timme och då ska vi äta mumsig mat och se på Idol som resten av Sverige. Och helt ärligt vet jag inte vem jag hejar på. Båda är lika bra. Och man vet ju att det dessutom brukar gå bättre för tvåan. Så jag tror helt enkelt jag blir nöjd vem som än vinner.
Vem hejar ni på?!

Efter Idol blir det säkert en film och mera mys i soffan innan det är dags att sova. Och sen vad som händer imorgon vet man aldrig. Jag tänkte eventuellt försöka få upp min julgran, men vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0