1a december!

Idag är det första december, och det firades med en fruktansvärd kyla. Helt jäkla galet kallt har det varit. Termometern visade -20 imorse så det var inte så lockande att gå ut. Men jag lyckades släpa mig till skolan ocj hem igen i alla fall.

Tog en sväng förbi affären på vägen hem, och det resulterade nästan i dödsfall. Det är ju glashalt överallt och lilla smarta jag tänker ju inte på det utan klampar på som vanligt. Men efter ett par nära döden upplevelser tog jag det lite lugnare. Kändes liksom säkrast så. Men det är ju lite jobbigt att ta sig fram i samma takt som Olga 92, men hellre det kanske.

Nu ska jag svepa in mej i en filt och värma mej lite. Fryyyyser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0