Sista augusti

Jag insåg just att det är den sista augusti idag. För mig är augusti den sista sommarmånaden, så enligt mig är det alltså höst från och med imorgon. Höst. Freakin' höst. Vart fan tog sommaren vägen?! Jag minns att vi sprang ut för inte alls länge sen, sen började jag jobba, och nu är sommaren slut.
Det enda som är positivt med att det faktiskt är höst, är att man får shoppa höstkläder, halsdukar och nya skor. Haha. Allt kan vara positivt, det beror bara på hur man ser det.
När tycker ni att det blir höst?

Just nu ligger jag strandad här i soffan, och väntar på att M ska höra av sig. Vi har en dejt idag haha. Vi brukar kalla det dejt när vi har bestämt att vi ska ses :)

Nu ska jag fortsätta att glo på tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0