8e augusti 2010

Vaknade av ett sms från M imorse. Då förflyttade jag mej egentligen bara från sängen till soffan, och fär låg jag ända fram till tio i två. Då kom jag på att jag faktiskt har tvättstugan idag. Så då blev det lite bråttom att slänga ner alla kläder i tvättkorgen och springa bort till tvättstugan som ligger i andra delen av huset. I källaren dessutom. Och när jag kommer in och trycker på lysknappen, så händer... ingenting. Så jag fick liksom treva mej fram i mörkret tills jag hittade dörren till tvättstugan. Gu' så bra. Eller inte.

Nu ska jag väl dessutom försöka ta tag i lägenheten. Det behöver dammsugas lite. Och så måste jag ju laga mat med... Fy. Jag är verkligen inte på städhumör idag.



Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0