6e augusti 2010

Jag insåg just att jag bloggar väldigt lite just nu. Kan säga att det är på grund av att jag typ jobbar jämt, och är helt slut i huvudet när jag kommer hem. Ibland finner jag mej själv sittandes på bussen nästa morgon utan ett minne av att jag någonsin gick och la mej dagen innan. Skrämmande egentligen.
Men nu ska jag vara ledig. I hela TVÅ dagar. Den ni! (Helt sjukt att man blir helt lyrisk över att få vara ledig i två dagar. Det är så normala människor med normala jobb har det varje vecka).

Det är ca tre timmar kvar tills jag slutar. Och då ska jag stressa hem och byta om och fixa mej lite, och sen ska jag på något sätt forsla mej hem till Bea för lite trevligt umgänge. Jag behöver sånt kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0