28e augusti 2010

Just nu sitter jag på jobbet och fryser. Är riktigt trött och har egentligen inte alls nån lust att jobba, men det spelar ju ingen roll. Jag sitter här i alla fall. Och jag ler. Så det är väl det som räknas.
Slutar ju i och för sig ganska tidigt idag. Halv fyra för att vara exakt. Men det är fasen tre timmar kvar. Så jag kan inte riktigt glädjas åt det. Än.

Efter jobbet blir det hem till M, som i och för sig är i Småland. Men jag tänkte att jag skulle mysa lite med kissen, så hon inte känner sig så ensam. Sen efter det blir det väl att gå hem och göra mest ingenting. Eller laga mat, och kanske plugga lite, men annars inget speciellt.
Jag ska ju jobba imorgon med. Tyvärr.

Förlåt. Man ska vara glad för att man har ett jobb. Men jag är så less på allting just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0