26e augusti 2010

Hej hopp.

Det var länge sen jag var såhär trött kan jag lova. Vet inte varför, men jag har suttit hela dagen i skolan och förösökt hålla mej vaken helt enkelt. Nu när jag kom hem slängde jag mej i soffan och har legat här sen dess. Jag funderade på att gå bort till affären och köpa ett frimärke, men det ösregnar ju ute!
Så antingen gör jag det senare, eller så får jag gå i regnet när jag inte orkar ligga här längre. Eller, så fixar jag det på stan imorgon efter skolan. Vi får väl se helt enkelt.

På tal om skolan, så vet jag inte om jag ska gå imorgon. Vi har bara studieteknik, och det är inte obligatoriskt, så jag har inte bestämt mej än.

Nu ska jag slappa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0