22e augusti 2010

Det har varit tyst här ett par dagar. Jag har lagt min energi på annat och har prioriterat bort bloggen då. Igår var M här, och vi sågs för första gången på lite mer än två veckor. Så vi myste mest, och på kvällen gick vi ner till stan och tittade på fyrverkerierna. Sen gick vi hem igen och la oss i soffan och glodde på tv haha.

Idag har jag egentligen inte gjort speciellt, har mest suttit ute i tvättstugan och pluggat medan jag har väntat på att tvätten skulle bli klar. Orkade inte springa fram och tillbaka, så tog med mej boken och satte mej på bänken där inne och läste. Så nu är jag faktiskt ganska redo att börja plugga på tisdag. (Jag kommer självklart få ängest imornkväll och posta ett inlägg om att jag inte är redo, att jag vill tillbaka till Kungsgård istället och bla bla bla, men så är det, det hör till).



Vad har ni gjort idag då? Tvättat och pluggat som mej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0