1a augusti 2010

Tänk att det redan är augusti. Helt sjukt att tiden går så fort. Men nu är det så.
Idag är det alltså bara 23 dagar kvar tills jag börjar studera. Det känns hur långt bort som helst egentligen när jag tänker på det. Men 23 dagar är inte speciellt mycket. Deffinitivt inte om man dessutom ska hinna lära sig ungefär en halv bok innan man ens börjar. Men men. Det går säkert det med.

För tillfället sitter jag på jobbet. Sitter i safari idag, och just nu är det riktigt lugnt. Det är ganska skönt att ha såna dagar ibland. Speciellt när man är så trött som jag är idag. Jag jobbar imorgon också, och sedan har jag en dag ledigt. Men bara den ynka dagen är värd så mycket! En ynka liten sovmorgon gör mej så glad. (är det illa?).

Men jag ska väl jobba vidare här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0