17e augusti 2010

Idag har jag varit på Det blågula varuhuset och handlat lite småprylar. Det blev ett par kuddar till soffan, lite ljus och andra smågrejer till lägenheten. Sen lunchade jag med min lilla mormor och efter det blev det lite skärgårdsdoktorn innan jag åkte ner mot stan igen.

Kvällen har jag spenderat på Black Lion med Hanna och ett glas vin. Kände mej faktiskt rätt vuxen när vi satt där och pratade gamla minnen och om livet i allmänhet. Vi kom fram till att det fortfarande låg snö på marken när vi sågs sist. Så får det inte bli igen, så nu har vi bokat varandra om ett par veckor igen.

Nu ska jag se på fler avsnitt av skärgårdsdoktorn :)
Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi! det var supermys!

2010-08-17 @ 23:43:03
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0