15e augusti 2010

Idag kom mormor och syster förbi och fikade ett tag efter att jag hade orkat masa mej ur sängen. Det blev kaffe och wienerbröd. Vilket dessutom blev min frukost.
Sen övertalade dom mej att följa med och handla lite. Det hela resulterade i att min alldeles underbart snälla mormor hux flux köpte en micro till mej! Och jag kan nog inte säga tack tillräcklig många gånger. För åååh vad jag har saknat en micro! Så nu är jag glad :D

Nu är jag hemma igen, (som ni kanske förstår eftersom jag skriver här...) och sitter i soffan och glor på simhopp. Är rätt kul egentligen. Men ganska sorgligt för jag skulle aldrig klara ens det lättaste hoppet. Tyvärr. Men så är det.


Vad gör ni den här söndagen då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0