13e augusti 2010

Fredag den trettonde idag då. Men jag kan inte säga att jag har märkt att jag har mer otur än andra dagar. Istället brukar jag ju ha mer tur än vanligt. Men inte det heller. Det har varit en helt vanlig dag helt enkelt.

Jobbade idag, och hade dessutom avslutningssamtal med min chef efter att jag hade slutat. Enligt honom ser han inga problem alls för mej att få komma tillbaka.Trots att jag är en sån som faktiskt säger vad jag tycker Så det kändes riktigt bra. Men det är bara le och säga tack. För jag vill ju gärna ha jobb nästa år med.


Nu ska jag väl slänga i mej nått att äta och sen blir det soffan, eller en sväng hem till Mathilda. Vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0