Tystnad

Ni vet den där känslan man får när mobilen är ovanligt tyst en hel dag, och man verkligen känner att någon verkligen inte vill prata med en. Det känslan har jag haft hela dagen idag. Ända från att jag gick upp tills typ nu. Tystnad är något jag tycker är väldigt jobbigt i många situationer. Så dagen har väl varit lite sådär tyvärr.
Vädret har ju varit fint i alla fall, så det är ju något att glädjas åt.

Jag får helt enkelt hoppas på att morgondagen blir bättre. Fast det är jag tveksam om. Tyvärr.



Förlåt att mitt humör inte har varit på topp idag. Men alla har vi våra dåliga dagar. Men jag kommer igen.




Nu ska jag ge fullständigt fan i samhällsrapporten, och gå och lägga mej och läsa ut den satans klassikern. Hmm. Älska mitt humör idag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0