Döv?!

Jag börjar undra om jag inte håller på att bli döv?! Jag har gjort allt som man tydligen kan göra själv mot vaxproppar. Men ingenting fungerar. Jag får väl helt enkelt sova med sån där revaxör inatt, och hjälper inte det, då vet jag inte vad jag ska göra.

Vet ni hur sjukt jävla irriterande det är att inte höra på ett öra?!! SJUKT JOBBIGT, kan jag vara så snäll att berätta för er.
Så vad ni gör... använd inte tops i öronen, för det är tydligen det som gör att man får vaxproppar. Jag har alltid fått lära mej att "man måste rengöra öronen med tops med jämna mellanrum". Men sen när man läser på vårdguiden och alla andra jävla sidor, så står det att man absolut inte ska det?!

Jag ska deffinitivt aldrig aldrig, göra om det. För det här är fan inte kul alltså...




Jag just nu: "Va?! Vad sa du? Nej, jag hör inte vad du säger?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0