6e april 2010

Jag har lagt bloggen åt sidan nu i helgen, och bara myst massor! Man kan behöva det ibland. Men nu är jag tillbaka igen.

Idag var jag på stan med bästa Malin. Och jag hittade massa fint. Två par skor, hårnålar, två par solglasögon och en studentklänning fick följa med hem! Så jag är sjukt nöjd. Jag visar bilder ikväll :)

Medan vi gick på stan hann vi prata massor, och det är så skönt att kunna prata om allt och inget medan man går där och kollar. Sen är det ju rätt kul att vi gillar ganska mycket samma saker, vilket gör det lätt att gå på stan tillsammans.
Sen blev det lunch och fika i cupolen. En skagenbaguett och en prinsess-bakelse lyckades slinka ner, haha. Är man fika sugen så är man. Och det är ju faktiskt lov konstaterade vi :)

Nu när jag kom hem städade jag mitt rum, och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Senare ska jag dra på mej mjukiskläder och gå en runda med musik i öronen. Sen så småningom ska jag väl gå över i att springa. Men det får nog bli nästa vecka eller nått.




Slänger upp en dagens senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0