2a april 2010

Vaknade hemma hos min egen Mr. Valentine idag. Hur mysigt som helst. Som vanligt :)

Sen vid tre var det dags att ge sig av hem till farmor för den traditionsenliga middagen på långfredagen. Umgås med hela tjocka släkten är ju liksom egentligen inte min grej, men jag står ut två gånger om året. Inte mer.
Satt och busade med Jonathan lite, och jäklar vad den ungen är söt alltså! Helt underbar är han. Snart ett och ett halvt år är han och springer runt och busar.

Nu är jag i alla fall hemma igen, och ska väl försöka underhålla mej hela kvällen. Det slutar väl med att jag kollar på tv eller nått annat tråkigt.

Vad ska ni göra?




Så såg jag ut idag, minus skärpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0