22e april 2010

OAWRJRIUAIORUWRUORUOWIRJÄEWRJWIORJIWO!!!!!

Just nu är jag så jäkla arg! Visst att lärare ska berätta för en hur det går osv, men inte som min samhällslärare gör. Idag på lektionen så skulle vi ha opponering. Det innebär att man ska granska varandras rapporter, och sedan ge konstruktiv kritik.
Hon som hade granskat min, påpekade att jag inte hade gjort källhänvisningen som dom hade, och det vet jag att jag inte har. Men då avbryter min lärare. Sedan har hon en kvarts lång utläggning om hur fel jag har anvisat mina källor och hur dåligt hon tycker det är att jag har gjort fel. Sedan lägger hon även till saker som att ifall jag hade varit mer på lektionerna hade jag inte haft fel, för det där har hon ju förklarat såååå ingående. Dessutom pratade hon en stund om att vi absolut inte ska gå till våra andra lärare och fråga om saker, för hon vet ju bäst.

Där satt jag framför alla och fick ta emot all den här skiten. Snacka om att man känner sig rätt jävla utpekad. Det hade varit en sak om hon hade tagit det enskilt. Men när hon gör det framför alla, då blir jag förbannad.

Helt allvarligt vet jag faktiskt inte om jag tänker gå dit någon mer gång.

Kommentarer
Postat av: Céline

Vilken jävla kossa :O Jag håller och du slår :O

2010-04-22 @ 22:16:31
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Leo

Hmmm... Jag undrar vem det kan vara som undervisar i samhäll B? Inte kan hon vara blond, i 45-årsåldern och heta L....??? Stå på dig, gör det hon ber om (i light variant) så löser det sig. Antar att du varit lite lat också ;0)



Leo

2010-04-23 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0