16e april 2010

Det var fasen inte lätt att gå upp imorse. Jag satt halva natten för att göra klart samhällsrapporten. Visst, den blev klar, men det blev fasen inte bra. Kort och dålig. Men det får duga, för jag hatar samhäll b kursen. Nöjer mej med vilket betyg som helst förutom IG.

Något som gjorde att jag i alla fall kom upp ur sängen är ju det faktum att det är fredag! Underbara fredag! Imorgon ska jag sova läääänge. Hur skönt som helst! Åh vad jag älskar helger.

Snart ska jag väl ta mej till skolan. Tråkigt bara att det fina vädret från igår verkar som bortblåst. Det är tråkigt och grått ute, men i alla fall inget regn än så länge. Peppar peppar.




Det slog mej också att det är den 16e. Alltså kan man nu inte längre söka eller ändra sin sökning till högskolan. Så nu är det väl bara att hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0