Yrkesreportage

Kom nyss på att jag ska vara klar med mitt yrkesreportage i fotokursen imorgon. Bilderna är klara, men jag mitt smartskaft har ju glömt pappret som alla inställningar står på, i skolan. Tummen upp till mej. Så nu får jag hoppas att jag hinner göra det på lektionen imorn istället. Annars lär jag få problem. Men det löser sig nog.

Sitter och lyssnar på älskade LW nu, och funderar på om jag ska orka ta tag i samhällen nu också, medans jag ändå är på g liksom. Känns inte speciellt lockande. Men vem vet, kanske kan man få nått vettigt gjort samtidigt som man kollar på färjan 3, haha.
Nej, jag tror faktiskt inte heller så myckt på den idén. Men jag vet att jag inte kommer orka imorn eftersom jag slutar fyra, och på onsdag har jag inte tid. Så det får nog bli att plugga lite ikväll i alla fall.

Med lite te och LW klarar vi allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0