Work work!

Sitter i lunchrummet på jobbet, och ska snart gå och byta om till arbetskläder. För sista gången! Det ni. Jag för som sagt min sista dag för säsong -09 i safariparken idag. Och vet ni? Det känns bra! Nog för att jobbet drar in pengar, men jag kan ju faktiskt inte påstå att det är så roligt. Jag vet att jobba inte ska klassas som något roligt. Men nog finns det bättre jobb än det här alltid. Måste i och för sig se till att få något annat nu, så jag inte blir helt utan pengar. Men det löser sig nog.

Efter jobbet idag blir det eventuellt att träffa Malin, och vi får väl i sänna fall se vad vi hittar på. Vi brukar ju lyckas med nått, så det blir nog inte så svårt. Det är alltid lika kul att träffa henne.

Imorn börjar veckan om, och det är skola igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobb ska väl visst klassas som roligt :) Man vill ju inte ha ett jobb man inte har intresse för...

2009-09-20 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0