Vi ses i dimman!

Som så många gånger förut, sitter jag hemma hos Malin ännu en fredagkväll. Någon som kan gissa vad vi ska hitta på?
Just det! UTGÅNG!
Vi ska dansa hela natten lång så vi får ont i fötterna och knappt kan gå hem! Och vi ska sjunga med i låtarna så vi inte har någon röst kvar när vi lämnar stället. Om jag ska ha kul?! ATT jag ska! Jag behöver det här.

Och vi låtsas inte om att jag ska jobba imorn. *Host*






Till Leo: Vart tog du vägen idag? Vi såg dej ju inte mer sen! Du är saknad ska du veta!!!

Kommentarer
Postat av: Leo

Lots of people lots of talking, hann inte innan era lektioner var slut :0( Men jag kommer tillbaka och hälsar på igen, jag saknar ju er också! Ha det gott och keep up the good work!

2009-09-20 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0