Ungdomskväll

Har varit på terminens första ungdomskväll, och det var riktigt kul. Fick träffa Liza igen efter lite mer än två månader, och det är alltid trevligt.
Vi grillade korv och körde lite lekar och var allmänt galna som vi alltid är. Vi har tydligen också hittat på en ny lek, som ska praktiseras nästa fredag. Bilkurragömma mina vänner. Det ni! Det kommer nog en liten utvärdering och lite bilder om det senare, haha.

Fick skjuts hem av Anton, så jag slapp åka buss. Mycket skönt faktiskt måste jag säga. Alltid trevligt att prata lite också. Hann ju nästan se hela Idol med!
Herregud, när dom två killarna kom in och såg hur nervösa ut som helst, så höll jag på att dö. Jag blev ju nervös själv här hemma i soffan. Den ena höll typ på att ramla ihop av nervositet, och den andra hade med en Guitar Hero-gitarr som förde tur med sig. Och där stog dom stackarna och skulla sjunga, och det gick ju såklart som det gick. Tyckte så synd om dom. Och sen när dom fick veta att dom inte gick vidare, så skulle den ena springa ut, och krockar då med dörren och ramlar ihop! Helt galet. Och där satt jag och bara gapade.
Sen visar det sig att det bara var på skoj! Då började jag skratta så jag ramlade ner ifrån soffan! Har aldrig förr sett så bra skådespelare. Jag tror seriöst att Idol kommer jag mej ett långt liv, haha! Så mycket som jag skrattar.

Nu ska jag väl snart gå och sova. Mår väl sådär, så det blir nog ingen skola imorn heller.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där var helt galet roligt hahahahahaha ;D

2009-09-09 @ 23:31:43
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0