Till tonerna av LW

När jag kom hem gick jag in i mitt rum, och tog en titt runt omkring mej. Det gick verkligen upp för mej hur inihelvete (ursäkta ordvalet, men det är det enda som gör faktumet rättvisa) dålig jag är på att hålla ordning. Det ser seriöst ut som om tredje världskriget nyss har utkämpats därinne. Galet galet. Från och med nu ska det bli bättring. (Okej, jag tror det inte heller förrän jag ser det, men man kan väl försöka).

Nu blir det städning till tonerna av LW! Jag tror sannerligen att det kommer gå 100 gånger bättre om jag lyssnar på honom medans jag städar.
So, lets go.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Bästa nya skivan! Bästa Lasse!

2009-09-23 @ 17:49:37
URL: http://entand.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0