Strejk i garderoben

Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mej. Och det sak bli så underbart att få sova ut riktigt ordentligt imorn! Idag blev jag nästan tröttare än vanligt när vi hade sovmorgon. Men imorn är det studiedag, så då får jag helt enkelt ta igen all missad sömn. Eller nej förresten. Då skulle jag behöva sova non-stop i minst en vecka. Så det tror jag att vi skippar. Men sova länge ska jag göra i alla fall.

Tror det blir stan med Malin imorn. Och då ska jag försöka få tag i ett par jeansleggins, så jag har nått att ta på mej. Det är ju helt galet. Alla mina jeans har helt plötsligt fått för sig att dom inte alls tänker passa mej, så jag har liksom inget att ha på mej. De enda jeansen som sitter bra, börjar gå sönder av överanvändning, så det behövs faktiskt lite byxor i min garderob. Sen om jag får med mej någon tröja hem, så är det ju inte så hemskt, haha.

Men nu ska jag sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0