Stan med Malin

Idag var jag med Malin på hennes turismlektion, och det var allt annat än ointressant kan jag säga. Nu kan jag nog allt om sverige, haha! Plus att deras lärare ler konstant och låter dom sluta typ två timmar tidigare än dom ska. Varje gång! Jag vill också ha det så.

Efter lektionen gick vi ner till stan, där Malin handlade mysdress, och skor. Jag handlade också skor. Till och med tre par! Som en tröst för att jag slängde 7 par igår. Jag var liksom tvungen. Ni som känner mej försår nog vad jag menar, hehe. Om man ska hitta någon som älskar skor mer än mej, får man leta rätt länge tror jag.
Vill ni se skorna förresten? Kan slänga in lite bilder ikväll eller imorn.

Nu ska jag traska ner till affären för att köpa plättar. Vi ska ju ut i skogen med naturkunskapen hela dagen imorn, så vi måste ha med oss mat. Och plättar är gott, så jag kör nog på det. Sen är ju frågan, vad ska man ha på sig? Och vilka skor ska man ha?! Det får bli ett senare problem, för nu måste jag gå, i fall jag vill hinna hem igen tills Idol börjar. Och det vill jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0