Skitskitskit!


Spexfoto med klassen var ett äventyr, men bra blev det till slut! Är så himla glad att jag går i den klass jag gör. Vi är liksom bara såå bäst! Jag kommer gråta som bara den när vi går ut.
Vi satt och lyssnade på studentlåtar på texten med, och jag blev helt lyrisk! Det kommer vara den lyckligaste, och sorgligaste dagen i mitt liv hittills! Men jag längtar!

Efter skolan åkte jag med Mathilda ut till blacka, där vi hade våran första konfaträff för i år. Och jag kan säga att leda lekar med ca 60 personer. DET är en utmaning. Särskillt om 47 av dem är 14 år och hela tiden plockar med mobilen och pratar i munnen på varann. Men det gick bra.

Nu är jag hemma i alla fall, men jag är otroligt förbannad. Senaste avsnittet av Greys finns inte på webben än, och det gör mej sååå pisted off! Jag håller tummarna för att det finns imorn. Annars kommer jag bli riktigt arg. Morr!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Grymt snygga ni var, nästan lika snygga som vi var på vårt(A)

2009-09-30 @ 22:49:28
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Leo

Ni saknar ju några, kanske de som brukar vara abscent!? Ha det gott och rock´on, nu är det snart höstlov och efter det så står ni där med mössan i handen!

2009-09-30 @ 22:55:17
Postat av: Leo

Glömde säga:

- Tiden flyger iväg!



:0)

2009-09-30 @ 22:56:48
Postat av: Malin

Jag kommer gråta helt sjukt mycket. Åh, ni är jubland det bästa i mitt liv just nu ju. Aaaaaw, kärlek!

2009-09-30 @ 22:59:15
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0